Home & Garden giver råd til haven!

Home & Garden er et samarbejde mellem nogle af Danmarks førende planteskoler/havecentre.

Home & Garden står for:

• FAGLIG VIDEN
  • DEN BEDSTE KVALITET
  • STORT UDVALG
  • SOLID ORIENTERING OM TENDENSER I IND- OG UDLAND.

Faglig profil

• Planteskole med høj fagligt niveau særligt indenfor haveplanter og tilbehør.
  • Faguddannet personale med stor kompetence som løbende vedligeholdes på kurser og efteruddannelse.
  • Vi brænder for vores fag - og er stolte af at formidle viden og inspiration til danske haveejere.

Kvalitets profil

• Planteskole med høje kvalitetsnormer.
  • Streng kvalitetskontrol af alle planter sikrer til enhver tid vore kunden den bedste planteskole-kvalitet.
  • Vores faguddannede personale sørger for optimal pasning af alle planter i forretningen.
  • Se også Sikkerhed for vækst

Sortiments profil

• Bredt og dybt sortiment i almindelige planteskoleplanter og tilbehør.
  • Mange specialiteter og sjældne planter.
  • Altid stort udvalg i sæsonens aktuelle planter.

Nyheds profil

• Et netværk af fagfolk finder de bedste nyheder til danske forhold, fra hele verden.
  • Vi følger have-trenden i ind- og udland og bringer den videre til de danske haveejere.

Læs mere om

Socialt ansvar