Julestjerner - så er der dømt jul

Der sælges i tusindvis af julestjerner i supermarkeders indgangspartier og på vogne udendørs. Dem kan man købe til en billig penge.

Men ligesom der er forskel i prisen, er der også en forskel i kvaliteten, når du køber julestjerner hos fagmanden.
I planteskolen sætter vi en ære i at sælge julestjerner, der er behandlet nænsomt hele vejen fra producent til din indkøbskurv.

Vi sørger for at julestjernerne hele tiden opbevares lyst og køligt, men ikke koldt og i træk. Helt fra planterne læsses af lastbilen, der kommer direkte fra gartneriet, og til de står i butikken, passer vi på at julestjernerne ikke bliver udsat for dårlige oplevelser.

Inden vi får planterne hjem til planteskolen, har vi aftalt med og nøje udvalgt vores leverandører, så vi ved, at de også har dyrket stjernerne under forsvarlige og optimale forhold.

Vi har også aftalt, at vi gerne vil sælge store, flotte planter med flere grene – det vil sige at julestjernerne forgrener sig og fylder godt, når den bliver sat ud i stuen hjemme hos dig.

Læs mere om hvordan du passer din julestjerne bedst